dimecres, 3 de març del 2010

Begging My Weaknes - Barnaby Bright. Percepció sonora equivocada

No sé si us ha passat alguna vegada, que sentint una cançó o una melodia, aquesta us feia tornar molt enrera en el temps. Ha sigut el cas d'aquesta cançó. M'ha fet recordar un anunci de colònia per a dona, de crec, els anys 70 o  de principis del 80, que es deia Eau Jeune. Vaig investigar i vaig trobar l'anunci. I no. No era la melodia que en pensava. Era més propera al "A Whiter Shade of Pale" dels Procol Harum. Tot i això, torno escoltar aquest tema dels Barnaby Bright, i em sona la melodia, però se'm escapa de qui es. Si us sabeu qui és l'interpret, no dubteu en comunicar-m'ho.
 

2 comentaris:

Unknown ha dit...

És un disc de debut, la veu de Rebecca Bliss, la guitarra de Nathan Bliss, nord-americans. Sonen prou bé. Aquí n'hi ha més:

http://www.myspace.com/barnabybright

El sr Google m'ha ajudat una mica.

Nahim de Forvik ha dit...

Eps Eduard. Si, si, sonen bé. Merci per l'informació. Tenen algun parel·lisme amb Sarah Lee Guthrie & Johnny Irion, que ja els hi vaig dedicar un post el desembre passat i que també tels recomano. Salutacions i ens comentem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...