dissabte, 9 de gener del 2010

Rareses de la meva col·lecció. Van e Veñen - Los Carayos (1987). Estreno nova secció

 
Començo aquí una altra secció, com us vaig anunciar l'any passat. I aquí us mostraré alguns objectes rars i estranys que després de 25 anys acumulant peces, són dignes de menció. I us presento, el que és un suport que aviat serà una relíquia, una cinta o un casset com diem per aquí. De Los Carayos, del primer que em ve a la memòria, és d'una secció de el Rock de Luxe on presentaven, crec que un EP, que es deia Hot Chicas. Segur que no us sonen res, però dir que alguns components van ser part integrant dels Mano Negra, segur que us heu posat en situació. L'estil que pesa més en aquest àlbum és el rockabilly barrejat amb un country passat de voltes, fent honors tant a Ennio Morricone, com a la música francesa tradicional passant pels músics més tirats de taverna mexicana. He buscat per la xarxa i ni rastre d'aquest àlbum, i això que jo ho vaig trobar en un tot a cent. L'única cançó d'aquest disc que he localitzat al You Tube, "Madeleine", fa honor a l'ambient que respirava aquest grup: Diversió, gent borratxa i un toc primitiu i primerenc. Que ho disfruteu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...