dijous, 21 de gener del 2010

Beauty and Sadness - The Smithereens (1983). L'únic i el primer


Avui ho pensava mentre feia les fotos al EP, serè l'únic de Girona que té aquest disc? L'únic de la comarca? Al fil d'això, tinc una anècdota, no de l'EP que us presento avui, sinó amb el tercer llarga durada de la banda d'en Pat DiNizio. Crec que era la segona Fira del Disc que és celebrava a Girona, i mentre feia cua em vaig trobar amb una clienta habitual d'on treballava que anava amb el seu xicot. Parlant de música i preferències musicals va aparèixer el tema dels Smithereens, una de les raons perquè hi anava, era per adquirir l' 11. Docs el xicot em deia que ell tenia el disc i que si volia me'l regalava. Em va xocar molt que a Girona hi hagués més una persona que conegués la banda de New Jersey. La qüestió és que vàrem entrar a la Fira i amb la confusió del nostre ingrés en l'envent, els vaig perdre de vista. De fet no vaig estar-hi més d'un quart d'hora. Em trobava molt aclaparat per l’ambient claustrofòbic de la gentada, n'hi havia tanta, que era impossible accedir als discs. Molt emprenyat vaig fotre el camp. El detall és que la clienta i el seu xicot no els vaig veure mai més. Temps desprès adquiriria el 11 a Barcelona en format de CD.
La raresa que us presento avui està inspirada en la novel·la amb el mateix nom d'en Yasunari Kawabata, premi Nobel i mentor d'en Yukio Mishima. És el segon EP d'aquesta banda i trobem les coordenades típiques on s'han mogut sempre, o sigui, l'estela dels primers discs dels Beatles. Temes destacables son "Tracey's World" o el tema que dóna nom al disc. Per cert, el que si que serà, es el primer post de blog que es farà en castellà i en català d'aquest EP, o almenys això ho dedueixo de Sant Google. Salutacions! 
 
Tracey's World - The Smithereens
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...