divendres, 1 d’octubre del 2021

1 d'octubre, ni oblit, ni perdó. (Sonen les alarmes) - 1 d'octubre - Cor Fort

Avui fa 4 anys en què votants pacífics van ser reprimits salvatgement per a la policia, com si fossin criminals i que només volien exercir el seu dret com a ciutadans i va ser la primera vegada en la història que va passar, una vergonya per un estat que fantasieja ser més feixista i policial. Ho sento per a la gent que em sol llegir i que no està acostumada a aquesta mena de posicionament, però jo, en aquest cas, no tinc de terme mitjà, vaig veure el que va passar, tant al poble del cantó com a tot Catalunya. El que més  em dol són la gent que còmodament han anat apaivagant tot el que significa aquesta data. Però el meu record és per la gent represaliada, ferida, jutjada, mutilada o que està patint l'exili. No oblidarem mai la gent que va ser maltractada, la gent que ha sigut jutjada i condemnada, la gent que està lluny i que encara està lluitant per tot el que va passar aquell dia. 1 D'OCTUBRE, NI OBLIT, NI PERDÓ. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...