divendres, 20 d’octubre del 2023

Tornar abans del previst...

Salutacions, amics. Si, torno abans del previst, per fer provatures, que no se m'acaben mai i per tenir un xic d'esperança per desenvolupar una sèrie d'articles que espero es puguin materialitzar. No fa ni dos anys que vaig fer el darrer post i moltes coses han canviat i jo crec, que miro cada cop més enrere que cap endavant, no és que no confiï en el que ha de venir, sinó que com tenim munts d'exemples, amb l'edat tot es fa més conservador, un es cansa de fer experiments que no porten a res, de lluitar per a gent que al final del camí t'apunyala, per quimeres, palles mentals i collonades vàries que un servidor se n'ha afartat. La xarxa ens ha servit per enderrocar murs i també mites, imaginacions pròpies i d'altres miratges. Us poso un exemple. Feia anys i panys que buscava el videoclip que us deixo a baix, em pensava que la lletra reflectia totalment el contingut de les imatges. Res més lluny de la realitat. La lletra d'aquest tema tracta d'un jugador de futbol, res més, tot l'imaginari brasiler tan brillant descrit a les imatges queda coix a l'assabentar-se un de què la lletra és ben simple i senzilla sense desmerèixer la música, que m'agrada i està ben integrada en el videoclip. Un no només avança adquirint nous coneixements, sinó també, veure els errors del passat, ser crític i posar les coses en la seva justa mida. ENS VEIEM AVIAT!

Ponta de Lança Africano (Umbabarauma) - Jorge Ben Jor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...