dilluns, 14 de desembre del 2020

Freethinker - Mother Earth. Revivint els matins musicals del programa Sputnik

Salutacions, amics. Feia molts i molts anys que anava rere aquest videoclip, no fa pas massa que el van penjar al YouTube. De fet el tinc, enllaunat en una cinta de vídeo, però em fa molta mandra haver de treure tot l'aparellatge per reviure els dies de les acaballes de la dècada dels noranta en què el Canal 33 es va convertir per uns mesos en una mena de MTV, a través del programa Sputnik. Allà em teníeu quasi cada matí mirant les novetats musicals, però és que a més, ens regalaven també música alternativa i també música del passat, cosa que crec, no feia massa llavors, la cadena americana. Li tinc bastanta estima a aquest videoclip perquè va ser dels primers que vaig gravar en una de les primeres cintes on tenia en exclusiva videoclips de música. Espero que el gaudiu tant com jo avui, com el vaig gaudir jo en temps passats.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...