dimecres, 8 de setembre del 2021

Russian Roulette - The Lords of New Church. Febres d'estiu, Rússia i aprofitant l'avinentesa

Salutacions, amics! Estic en un mes en què haig de fer molts d'articles, un mes setembre de fa 30 anys on van passar moltes coses i crec que tindré poques ocasions per fer posts aleatoris i sobtats com el d'avui. De fet estic escrivint a una hora poc típica i us vull preguntar si us passa vosaltres, que de cop i volta us ve una febrada d'un grup i esteu tot el sant dia escoltat-l'ho? A mi em passa aquestes jornades amb els Lords of The New Church, a part que tinc pendent veure un documental sobre el Stiv Bators i el seu darrer any en el planeta. I aprofitant que aquests dies hi ha tota una polèmica amb Rússia, m'ha vingut de gust fer unes línies ràpides, de matinada i amb els Lords sonant a tota hòstia!!! VISCA RÚSSIA!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...